top of page
  • Zdjęcie autoraLudomir

Pierwsza rocznica bloga

Zaktualizowano: 22 paź 2022

Pierwsza rocznica bloga Men's Rights Polska

Zbliża się równy rok odkąd założyłem tego bloga. A dokładniej było to 9 października 2017 r. Z tej okazji pozwolę sobie na małe podsumowanie minionego roku.

Zasięgi bloga i jego odbiór


Na chwilę obecną blog liczy 51 056 odwiedzin. Z tymże są to wyświetlenia liczone od 16 grudnia 2017 odkąd przeniosłem bloga z Onetu na WordPress. W dodatku po przenosinach ruch na pewien czas dosłownie zamarł, trzeba było od początku popracować nad pozycjonowaniem i promowaniem strony pod nowym adresem, wszystko to w dodatku w okresie przedświątecznym. Pamiętam, że jeszcze po pierwszym tygodniu stycznia blog liczył sobie z związku z tym 100 wyświetleń. Dlatego prawie wszystkie odwiedziny bloga (dokładnie to 50 947) miały miejsce od nowego roku, czyli od ostatnich 9 miesięcy. Średnio wychodzi więc jakieś 5 661 odsłon na miesiąc. Jeśli chodzi o wyświetlenia unikalne, było ich (od początku roku) 41 346, czyli około 4 594 miesięcznie.

Część z artykułów na blogu zostało umieszczonych (oczywiście za moją zgodą) na innych serwisach. I tak na portalu Kryminalna Polska znalazły się moje następujące teksty: “Gwałty na mężczyznach – temat tabu”, “Kobieca pedofilia – istnieje i zdarza się częściej, niż się powszechnie wydaje” (na Kryminalnej Polsce pod tytułem “Kobieca pedofilia zdarza się częściej, niż myślimy”) oraz “Wampir z Zielonej Góry”, czyli słynny seryjny gwałciciel, który… nigdy nie istniał”.


Na portalu plportal.pl znalazł się mój tekst pt. “Dyskryminacja ojców w sądach rodzinnych”. Natomiast mój zbiór postulatów “Co należy zmienić w Polsce” znalazł się na portalu Dzień Dobry Białystok.

Jak pokazują mi statystyki WordPressa linki do bloga i jego artykułów można znaleźć na różnych forach internetowych, blogach i innych miejscach w sieci. Ogólnie został zauważony i są ludzie, którzy się do niego odwołują. Udało mi się także wbić do top 10 wyszukiwań Google na niektórych istotnych hasłach jak: “prawa mężczyzn”, “dyskryminacja mężczyzn”, “dyskryminacja ojców”, “gynocentryzm/ginocentryzm”, “fałszywe oskarżenia o gwałt”, “przemoc nie ma płci”.

Jednym z większych sukcesów jeśli tak można to nazwać było nagłośnienie przeze mnie sprawy Sylwii Spurek i jej wypowiedzi dla Onetu typu: “przemoc ma płeć”. Ten wywiad sobie wisiał przez kilka miesięcy i nikt nie zwracał na niego uwagi. Aż napisałem o tym na Fanpage bloga, który był jeszcze początkujący i z małą liczbą odbiorców. Ale traf chciał, że wpis został zauważony przez jednego z adminów FP Partia Mężczyzn, który już wówczas miał ponad 10 tys. fanów. Po tym jak nagłośnili oni sprawę na Facebooku, dołączyły się kolejne osoby, które również nagłośniły sprawę, no i się rozeszło po necie, że aż mówiło się o tym w Radiu RMF FM.


Udało mi się także zainspirować Piotra Marszałkowskiego do zrobienia video na temat gwałtów na mężczyznach. Skąd o tym wiem? Otóż dzień po tym, jak wrzuciłem ten temat z odnośnikiem do mojego artykułu na Wykop, Marszałkowski zrobił ankietę dla widzów jakie tematy powinien poruszyć. Wśród tematów do wyboru był właśnie temat tabu gwałtów na mężczyznach. A wiem o tym, że Piotr przegląda Wykop regularnie. Jak się spodziewałem w filmie znalazło się odniesienie do badań Lary Stemple, o których pisałem. Jednak Piotr Marszałkowski jak przystało na wnikliwego badacza zrobił własny research i przedstawił wyniki także innych badań, które sam znalazł. Tak czy inaczej cieszę się, że mogłem podsunąć mu taki temat. Wspominane video do obejrzenia poniżej:


Szturm na Social Media


Poza prowadzeniem bloga starałem się również użyć mediów społecznościowych zarówno w celu promowania bloga, jak i samej jego tematyki. Głównym elementem było utworzenie Fanpage bloga, który obecnie liczy już sobie ponad 1,5 tys. fanów. A wśród nich różni ciekawi ludzie. Zarówno zwykli użytkownicy Facebooka, jak i ludzie aktywnie działający w różnych organizacjach, polityce czy publicystyce. Zawsze jest z kim pogadać.

Udało mi się również nawiązać współpracę z twórcami innych FP, wspólnie udostępniamy sobie posty, inspirujemy się nawzajem, wymieniamy uwagi i poglądy. Wiadomo, razem można osiągnąć więcej. Wspomniane FP to m.in.:


I inni, jeśli kogoś pominąłem przepraszam, nie było to na pewno celowe.

Poza Facebookiem utworzyłem także konto na portalu Minds.com pod nazwą MensRightsPolska, gdzie dorobiłem się póki co 390 subskrypcji i ponad 84 tys. wyświetleń.


Jestem obecny także na portalu Steemit.com pod nickiem ludomir, tu jak na razie mam 218 obserwujących, reputację na poziomie 49 (każdy nowy użytkownik zaczyna z poziomu 25) i Steem Power na poziomie ponad 150 SP. Ludzi z tych portali także bardzo serdecznie pozdrawiam.


Stworzyłem też kilka filmów na swoim kanale na YouTube.

Wsparcie dla bloga i jego idei


Przypominam także o możliwości wsparcia dla bloga, zarówno finansowego jak i pozafinansowego dla wszystkich, którzy uważają, że to o czym piszę jest ważne i potrzebne. Aby dowiedzieć się jak można to zrobić wystarczy wejść w zakładkę: Wesprzyj Bloga.

Jednocześnie chciałbym bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy już udzieli wsparcia. Każda złotówka i każda inna forma pomocy jest tu nieoceniona.

5 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page